Friday, April 16, 2010

★ layaannn ★

Yeahaa.. ♪♫ bangun pagi, gosok gigi, cuci muka sekali ♪♫ Betul ke lagu ni? aku hentam je.. haha. Bangun je, aku on laptop. terus bukak facebook, bukak blog. Jalan2 kan, baca entry kawan2. Terbaca la entry mirul. xpasal2 kena tag. haha. it's ok, best gak, ni 1st time aku layan tag. So, jangan buang masa, jom kita layaannn~

1) Bekas kekasih saya adalah:
seorang yang ensem.. tp saya lepaskannya, biarlah dia pergi andai itu takdirnya..


*pertemuan terakhir kami di majlis perkahwinan adiknya, Oct 2008. moga abg mus bhagia

2) Saya sedang mendengar:
Orang blok sebelah berkarok.. adehh, tulun~

3) Mungkin saya patut:
pekakkan saje telinga ni atau join same.. erkk, xpatut2

4) Saya suka:
weekend!!! sape suke. angkat tangan..

5) Sahabat-sahabat baik saya:
sangat baikkkk

6) Saya tak faham:
soalan ini

7) Saya kehilangan:
idea untuk update status di facebook. hahaha

8) Ramai yang berkata:
"eh, awak nampak muda la".. yeuww *blushing*

9) Makna nama saya:
Sahabat sejati.. jadi, meh la kawan nga sayeee~

10) Cinta itu adalah:
l-o-v-e

11) Di suatu tempat, seseorang sedang:
merinduimu. lalalala

12) Saya akan cuba:
abiskan jawab soalan2 ini. yaAllah, berilah hambaMu ini kekuatan..

13) Ayat SELAMANYA membawa maksud:
sokmo2.. pah bilo2.. sampai akhirnya.. forever~

14) Telefon bimbit saya:
tetiba rosak skrin! xleh baca sms pakwes. uwaaa.. besok kena g ushar hp. pokai la den bulan ni..

15) Bila saya terjaga dari tidur:
saya celik mata

16) Saya paling meluat apabila:
ade orang pandang2,jeling2 pastu bisik2.. meluat+berangin

17) Pesta/parti adalah:
tempat untuk enjoyyy!!!

18) Haiwan paling comel yang pernah saya temui adalah:
kucing parsi kawan saya. tapi awas, jangan dekat. ko datang, aku lariiii. geli3

* pic from google

19) Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah:
18 tahun.. masa tu saya mula melangkah ke 1 fasa hidup yang baru setelah 5 thn hidup di kelilingi kaum sejenis. br blaja menggediks.. ha3

20) Hari ini:
saya nak masakkkk.. lalalala. menu? insyaAllah nak try spagetti. nanti saya cite camne hasilnya..

21) Malam ini saya akan:
bermukabuku, berjalan2 di blog, tidooo

22) Besok pula saya akan:
sedekahkan 1/2 gaji saya sebulan kpd tokey hp.. sedekah kan amalan soleh

23) Saya betul-betul ingin:
join training ESQ KL 46 kat Flamingo Hotel skrg *my fav trainer is there! tapi malas.. hehehe. bukan, mcm xtau jalan ke sana wpun dh pernah 2x ke sana (numpang org)+malas usaha. hahaha

24) Ketika anda melihat wajah anda di cermin pagi ini:
saya betulkan rambut, pastu err.. saya korek taik mata. normal la tuhh

25) Pusat membeli belah atau arked permainan:
adalah tempat yang perlu dijauhi jika anda xpunya duit

26) Makanan barat atau jepun:

masakan kelate.. budu.. yummy

macam2 gmbr budu di sini.

27) Bilik yang terang atau gelap:
err.. golap lebih afdal kot. tetttt

28) Makanan segera adalah:
makanan yang sepatutnya boleh dimasak dgn kadar segera. tapi kenapa di kedai makan, order maggi goreng pn lambat sampai.. kate 2minit siap.. aduhh

29) Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
"dik An main ape?" soalku kpd ank jiranku.. tp hanya dijawab dgn sengihan sblum dia lari kejar bola. *msti dia ckp, kakak ni xnmpk ke aku tgh sepak bola ni.. lg mau tanya

30) Siapa yang anda mahu tag?
sape2 je yang sudi.. i x suke paksa2 orang.. cewahhh


♥ anish ♥

No comments:

Post a Comment