Tuesday, April 13, 2010

★ ATS Corner @ IHT KPTM 1 ★

Angkatan: Kolej Poly-Tech MARA 1
Tarikh: 9 - 11 April 2010
Tempat: Dewan Serbaguna, KLIUC Bangi
Trainer: Pak Arief Rahman, Pak Ikhman, En Akmal & En Azlan
Salam.. PAGI! Alhamdulillah dah berakhir ESQ IHT untuk Kolej Poly-Tech MARA angkatan 1. Macam biasa, aku join 2hari je. Sabtu dan Ahad. Macam aku cakap dalam entry sebelum ni, ni adalah 1st IHT selain IHT Sime Darby sendiri. Juga 1st training aku join sorang2 tanpa Dayah. yeayy, aku dah pandai berdikari!! ahhaha..

Peserta kali ni seramai 300++ yang datang dari semua cawangan KPTM seluruh Malaysia, jumlah yang besar bagi IHT. Terdiri dari pelbagai peringkat dari kakitangan sokongan sehinggalah Timbalan Rektor KPTM sendiri. Macam2 ragam peserta ni.. ada yang baik, ada yang mencuit hati, yang nakal pun ada.. buat kami para ATS ni enjoy sangat2. Terkenang plak sorang peserta wanita ni.. lagak dia, aduhh klakar betul.. hihihi..

Barisan ATS pulak seramai 27 orang (15 lelaki dan 12 perempuan). ramai kan.. dah macam public. Terkejut gak masa briefing pagi sabtu tu. Tapi dah betul la tu. Dah pesertanya ramai, ATS pun kena ramai la. ape daaa. Tapi memang seronok, meriah sangat2. ATS lelaki semua aku kenal, semua dah biasa bertotal action bersama2 dan ofkos kawan2 'mukabuku' aku. Sangat excited dapat jumpa Afiq & Haziq yang dah lama xjumpa. *bila nk makan rojak sesama ni Afiq. Tapi ATS perempuan lak, ramai yang aku x kenal tapi no problem la, masyuk je. mungkin mereka ni ATS mahasiswa atau teens sebab sume muda2 belia lagi.. haha.. aku pn muda whattt~ lalalala

Untuk penginapan ATS kali ni kalau x silap di Germany Malaysia Institute (GMI). Tapi aku x stay kat sana pun, aku masuk tido dalam Malaysia France Institute (MFI) tempat adik aku. Dah alang2 sampai Bangi, nak gak lepaskan rindu kat adik aku yang amat2 busy sekarang. Tapi x sempat borak2 panjang pun, dia ade test hari ahad. So xmo kaco la, numpang tido je.

Kali ni aku x amik satu pun gambar. So aku taruk je beberapa keping gambar ehsan dari rakan ATS. Aku dah pesan awal2, saya xamik gambar kali ni, so akak amik gambar banyak2, nanti tag saya eh.. haha. Thanks kak Shiedah. Dan masih menanti gambar2 best dari kak Nor plak. Gambar ngan trainers ade, gambar sume ATS, gambar meeting. suke3..


~Ragam ATS sementara menunggu peserta, pengerat silaturahim~

Minggu ni KL 46 kat Flamingo aku xjoin la.. rehat jap. Nak kemas2 rumah, baca novels yang aku beli hari tu. KL 47 insyaAllah aku kembali beraksi. Dan sekarang aku sangat2 x sabar menunggu MCB 10 kat Shah Alam bulan Mei nanti. xsabar nak bercapuera & bertinju. haa, jangan pandang aku xde mata. ni satria 165 la.. dushh~

p/s: Thanks semua ATS, kerjasama dan ukhuwah yang mantopp. best~

2 comments:

  1. jalan2 sini gak
    yeah
    training ari 2 mmg best
    eh x xcited pun jumpe sayer
    huhu

    ReplyDelete
  2. haha.. xcited gak
    tp kan br jmpe kat KL45
    nga haziq xcited+rindu
    haha

    ReplyDelete