Wednesday, March 10, 2010

★ Testing~1st entry ★

Bismillahirrahmanirrahim..


Assalamualaikum..


Wahh, dah lama aku nak create blog sebenarnya.. akhirnya tercapai jugak..hihi. selama ni hanya menjadi penerjah tidak bertauliah je ke blog kawan2..curik2 baca blog orang *ofkos dorang tulis entry utk dibaca kan..so aku x bersalah k*. Memang hobi aku baca cite2 ni.. *di samping nk tgk cara meke ni membina ayat..cewahh*


Hmm.. excited nak blogging.. maklumlah, dah lama kuperap bakat yang terpendam ni.. muahahaha.. walaupun sebenarnya risau gak, kot2 xjalan sume keje aku, asek mengadap laptop je. Siang kat office mengadap PC, balik rumah mengadap skrin laptop lagi.. kesian mata aku. tu belum campur hobi melayan facebook lagi. hihi.. anis2, ape nak jadi nih..


Ok2..stop dulu sampai sini.. Macam tajuk kat atas ni la.."testing", so xboleh la panjang2. kalau pegi supermarket, nak test makanan tu, dia bagi ciput je kan.. so entry ni pun pendek dah la..
maka berakhir di sini dulu la.. eh jap, nak perkenalkan dulu diriku..sikit2 sudahh~








daaa~



p/s: simple one for the introduction..

2 comments: