Wednesday, March 17, 2010

★ ATS Corner @ KL 45 ★

Angkatan : KL 45
Tarikh : 19 - 21 Mac 2010
Tempat : MATRADE, Jalan Duta
Trainers : Pak Legisan Sugimin, Pak Arief Rahman, En Akmal & En Azlan


♫♪ Ikrar Satria ESQ 165 ♪♫
1 Hati, 6 Prinsip, 5 Langkah

Huhu..nyanyi plak. Terngiang2 lagi la lagu tu..bestnye. Alhamdulillah, ESQ KL angkatan 45 telah melabuh tirai dengan jayanya. Ofkos training ni xlengkap tanpa dihiasi dengan gelak ketawa dan deraian air mata *dari para peserta, mahupun alumni, ATS and trainer itself..* hehe

Kali ni aku join hari Sabtu & Ahad je. Jumaat x cuti la.. dah cuti last week. Briefing hari Khamis, malam Jumaat ingat nk ponteng sbb kul 7.30 baru terkedek2 keluar dari ofis. Tapi ishh, xboleh la..nk p jgkkk~ Sempat la sampai kat MATRADE pukul 9 mlm.

Coordinator untuk training kali ni ialah Zuhair dan jeng3.. Dayah!! 2 coordinator muda yang berjaya mengepalai barisan para ATS kali ini.. Go3x..Fight3x..Win3x! ATS Bolehhh!!! Ini juga kali pertama Abg Azlan jadi assisstant trainer..ishh, xsangka aku.. dulu ms dia jadi peserta aku jadi ATS. Sekarang dia dah jadi assisstant trainer. Fuyoo.. dan aku?? aku masih lagi ATS..haha. xkan aku nak jadi trainer kot.


Tapi aku perasan 1 hal la.. x banyak gambar yang sempat dirakam untuk training kali ni. Sebab?? Sebab busy sikit.. Lagipun xde geng tukang tangkap gambar iaitu Dayah. Kalau aku busy sket, coordinator tu busy banyakkk. Memandangkan Dayah busy dan xde masa nak berkepit ngan aku..huh, aku berkepit ngan orang lain..jgn jeles. lalala

tadaa.. Agya, Pak Firdaus's daughter

Erm.. Erra Fazira pun datang recharge, teman husband dia yang join sebagai peserta. Tapi xsempat la nak tangkap dia. Kan aku cakap tadi, aku b-u-s-y. haha.. Training kali ni jugak istimewa sebab kali pertama aku berpeluang menyaksikan persembahan live dari Marjan.. Selalu je terlepas peluang walaupun dah banyak kali join training public. Alhamdulillah..

Selesai training, makan2 sambil meeting & bergambar, kami berangkat pulang. Aduhh, jem la puloq kat Federal Highway tuh. Sakit kepala aku tengok lampu kereta yang berderet di hadapan tu merah memanjang. eee..manusia2 ni dari mana hah? Pukul 10.30 baru aku sampai rumah. Terus tertido, pukul 2 pagi baru bangun dan solat isyak. hehehe.. Penat wei!

p/s: happy dapat jumpe kwn2 ATS & alumni yg selama ni duk contact dalam facebook..asyik2~

2 comments: