Tuesday, June 8, 2010

ATS Corner @ MCB KL 10

Angkatan: MCB KL 10
Tarikh : 29 - 30 May 2010
Tempat : SACC Convention Centre
Trainers : Pak Legisan Sugimin, Pak Andi Mohd Fajar & Faizi

Salam 165! Lama aku hutang entry pasal MCB KL10 ni.. dah 2 minggu berlalu. Bukan ape, busy sangat2.. Hari keje busy keje, hujung minggu plak 2 minggu berturut2 training.

Alhamdulilah, sekali lagi berpeluang bertotal action di MCB. Memang aku tertunggu2 sebab 2 bulan sekali je boleh lepas gian berkapuera dan bertinju.. dushh. Dan juga pastinya berlir Ilir.. Pak Lee bawak memang mantopp!

* mantop team with trainers

MCB.. seperti biasa memang busy berbanding dengan basic training.. kadang2 sampai xsempat nak makan pun. Aku tak ambik gambar pun training kali ni. Tak sempat. hehe..Tapi jujur aku katakan, inilah training paling bestt pernah aku join sepanjang setahun lebih aku jadi ATS ni. Sangat2 best.. kawan2 ATS lain yang terlibat pun cakap macam tu. Team yang sangat mantop, meletup! Happy go lucky bak kata Zuhair. Lagi2 bila Zuhair, abg Lan dan pak chu bergabung.. alamatnya bergegar.. adehh, sakit perut gelak.

* suspeks yg hampir menyebabkan perut kami pecah.
haish, zuhair xde lak! (curik gmba along)

* rakan alumni from SDH

Sungguh aku cinta dunia ATS ini! ukhuwah yang terjalin.. persahabatan, kemesraan.. Alhamdulillah! Moga ada kesempatan lagi untuk berjuang di MCB yang akan datang.. peace

♥ anish ♥

No comments:

Post a Comment